.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظی خيرخواه از روابط عمومي شوراي شهر ساري

عاطفه خيرخواه كارشناس روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري عصر روز یکشنبه در جلسه علني اين نهاد مردمي خاتمه كار خود در شوراي اسلامي شهر و شهرداري ساري را اعلام كرد.
وي با بيان اينكه از قلم و كاغذ برخاسته ام و به قلم وكاغذ كه خاستگاه حقيقي من است باز گشته ام گفت: از هجده سالگي پاي در عرصه مطبوعات نهادم و تاكنون فراز ونشيب هاي فراواني را پشت سرگذاشتم و خوشي ها وناخوشي هاي زيادي را به رشته تحرير درآوردم.
خيرخواه با بيان اينكه امروز با انبوهي خاطره تلخ وشيرين بنا به مقتضيات زمان در پايتخت به شغل مقدس خويش بازگشتي دوباره دارم گفت: به عنوان فرزند بابلسر در شهر ساري بيست ودوسال زندگي كردم و دوسال و نيم اخير را نيز به طور كامل در خدمت شهروندان عزيز ساروي در شوراي اسلامي شهر و شهرداري مركز استان مشغول فعاليت بودم؛ در اين مدت تلاش كردم آنچه به عنوان تجربه وتخصص در چنته دارم در راستاي خدمت به اين شهروندان شريف به منصه ظهور بگذارم و نزد خداي خويش نيز از اين بابت خرسندم.
اين فعال عرصه خبر ادامه داد: برخي مواقع بايد از بعضي كم خردي ها و ناپختگي ها ناليد كه گاه فضاي كار وفعاليت را مسموم مي كند.
خيرخواه با اشاره به اينكه متاسفانه برخي انسان هاي بي خرد كه توان رقابت ندارند و به رفاقتي ناجوانمردانه دست مي زنند اظهار داشت: چنين انسانهايي هميشه در پستوي ناآگاهي ماندگار خواهند بود و بايد از اينهمه بي خردي به خداي بزرگ پناه برد.
وي در پايان با تقدير از شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر ساري گفت: از سيدعلي بهروش رئيس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر ساري كه بزرگوارانه مرا از حمايت هاي خود برخوردار نمود تشكر ويژه دارم وجا دارد از محبت هاي بي شائبه وخواهرانه راحله حاجيان مسوول روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري كه در همه مراحل از تجربيات گرانسنگ وحمايت هاي شيرزنانه و همه جانبه ايشان بهره مند بودم نهايت امتنان را داشته باشم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 آبان 1389
شماهم ديگه شورش رو در اورديد اين همه خبر هاي مهم توي استان است جسبيدين به رفتن يه كارمند از يه اداره
خبر نگار 10 آبان 1389
ای کاش خانم خیر خواه از شهمت وجسارت قلمی که حرف میزند استفاده میکرد وبه افکار عمومی میگفت درشورا چه میگذره که مجبور به ترک ان شد ایشان که اینقدر راحت حرف میزنند چرا شفاف صحبت نکردن واقعا که شورا محل...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.